Blagovne znamke

Trgovina Bokal Sport

Mestni trg  20
4220 Škofja Loka

Trgovina se nahaja v starem mestnem jedru Škofje Loke, tik ob vhodu na Mestni trg iz poljanske smeri. Dostop z avtom je možen praktično do trgovine, saj je v neposredni bližini tudi parkirišče.

Delovni čas trgovine:

Pon - pet: 9:00 - 19:30
Sob: 8:30 - 13:00

Prihod iz smeri Ljubljane:

Ko prispete v Škofjo Loko iz smeri Ljubljane, na semaforiziranem križišču (na desni strani se nahaja turistična info točka) zavijete levo proti Poljanski dolini (smer Poljane, Žiri). Pot nadaljujete čez reko Soro, po ozkem Spodnjem trgu, na koncu katerega zavijete navzgor po klancu. Na vrhu strmega klanca zavijete desno na mestno parkirišče, kjer lahko parkirate. Do trgovine vas loči le še nekaj korakov. Trgovina se nahaja v prvi zgradbi na desni strani, takoj za pomičnimi količki, ki preprečujejo vstop na Mestni trg. V kolikor boste v trgovini prevzeli težjo stvar ali pa k nam na servis pripeljali vaše kolo ali smuči, nas pokličite in za vas bomo umaknili pomične količke.