Facebook
Blagovne znamke
KONTAKT

Pogoji poslovanja:

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine »www.bokal-sport.si«, s katero upravlja družba Bokal d.o.o, Škofja Loka so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 46/06 - odl. US, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, v nadaljevanju ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

Ob registraciji v sistem trgovine uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti ponudnika storitev in kupca.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik med vsebinami spletne trgovine zagotovlja naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • cene, ki so jasno in nedvoumno določene, pri čemer je razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko znaša strošek vračila izdelka,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo z gotovino po povzetju blaga. V tem primeru se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu (Pošta Slovenije, DPD, GLS). Strošek transkacije znaša 1,20 EUR.

  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu blaga v trgovini.

  • Plačilo s kartico ob osebnem prevzemu blaga v trgovini.

  • Plačilo po prednaročilu (nakazilo na TRR). V primeru bančnega nakazila se kot predračun upošteva spletno naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov. Blago pa se kupcu pošlje po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.

  • Plačilo s kartico (Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro). 

  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal. V tem primeru je popust pri nakupu v spletni trgovini za 5 % nižji od popusta, navedenega v spletni trgovini.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili o možnosti odstopa od pogodbe.

 

CENE
Redne cene označujejo cene, ki veljajo v trgovini Bokal Sport.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

 

LYONESS UGODNOSTI

V primeru nakupa po rednih maloprodajnih cenah lahko koristite Lyoness ugodnosti. V primeru nakupa artikla s popustom in koriščenja Lyoness ugodnosti se vam popust zmanjša za 4 %.  Pri popustih nad 39 % in koriščenjem Lyoness ugodnosti se vam popust zmanjša za 6 %.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili kar se da ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

POSTOPEK NAKUPA

  1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

  2. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo razveljavil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  3. Blago odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o možnosti in načinu vračila blaga, ter kontaktnim podatkom za primer zamude pri dostavi ali za primer pritožbe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO/MENJAVA BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@bokal-sport.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni nepoškodovani embalaži. V primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, števci,...), katerim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran. Priložena mora biti kopija naročila. Kupnino za vrnjeno blago (vrednost kupljenega blaga) bo ponudnik kupcu vrnil na transakcijski račun takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

 

43.č člen ZVPot določa:

»Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«

 

43.d člen ZVPot določa:

»Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

– izpolnjevanja pogodbe ali

– sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.«.

 

Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. Prenesete ga sklikom na ikono PDF. 

 

Stroške vračila krije potrošnik/kupec sam. V primeru, da blaga potrošnik ne more vrniti po pošti nas mora o  tem pisno obvestiti, da se dogovorimo za drug način prevzema in temu primerno povračilo stroškov.

Naslov za vračilo/menjavo blaga prodajalcu je Bokal d.o.o, Mestni trg 20, 4220 Škofja Loka.

 

VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če je kupec pravna oseba, zanjo ne veljajo odločbe ZVPot. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev. 

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 04 51 12 880 ali nam pišete na info@bokal-sport.si​. Z veseljem vam bomo odgovorili.

 

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da sta pošiljka ali blago v njej poškodovana oziroma da vsebina ni popolna, nas o tem obvestite v čim krajšem možnem času oziroma najkasneje v 8 dneh od prevzema. Prosimo vas, da poškodovano blago fotografirate, tako da bo jasno viden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka kurirske službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Fotografije nam prosimo posredujte na elektronski naslov info@bokal-sport.si​ skupaj s kratkim opisom poškodb, vašimi kontaktnimi podatki (telefonsko številko) in številko vašega naročila. V primeru, da je prišlo do poškodbe pri transportu, bomo nemudoma po prejemu fotografij in ostale dokumentacije vložili odškodninski zahtevek pri kurirski službi, ki vam je paket dostavila.

 

NAVEDBA NEOBSTOJA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Peti odstavek 43.č člena ZVPot določa:

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka (to je pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ) tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.

 

STVARNA NAPAKA

Po Zakonu o varstvu potrošnikov je napaka stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

REKLAMACIJA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali pa ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, sme od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga prenesete s klikom na ikono PDF. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila ZVPot in zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

 

GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine. Enake pravice pripadajo tudi kupcem, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike.

Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Bokal d.o.o, Škofja Loka), morate priložiti pisno pojasnilo reklamacije in kopijo računa.

  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Bokal d.o.o, Mestni trg 20, 4220 Škofja Loka.

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

V primeru, da imate dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 04/51 12 880 ali nam pišete na info@bokal-sport.si.

 

DOSTAVA
Ponudnik bo blago dostavil oziroma storitev izvedel v dogovorjenem roku. Stroškov dostave so opisani TUKAJ.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • iz njih bo jasno razviden pošiljatelj,

  • označene različne akcije, promocije in druge tržne tehnike (rav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih)

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • ponudnik bo izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe dosledno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije obravnavati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb, ki je na voljo na spletnih straneh je enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
 

Spletna povezava do EU platforme za spletno reševanje potrošniških sporov dobite s klikom TUKAJ

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!


Miha Bokal, direktor