GARMIN SENZOR HITROSTI 2 IN KADENCE KOLESA 2

Senzor hitrosti in kadence kolesa
Spremljajte hitrost in kadenco med vožnjo s tema brezžičnima senzorjema, ki ju lahko preprosto namestite. Senzorja nimata magnetov ali drugih izpostavljenih delov, ki bi jih bilo treba poravnati, zato ju lahko preprosto namestite, vzdržujete in prestavljate med kolesi.
Senzor Hitrosti 2 lahko namestite na pesto enega od koles; sam se umeri s kolesarskim računalnikom Edge® ali združljivo napravo Garmin ter vam vedno zagotavlja točne podatke o hitrosti in razdalji tudi brez glavne enote.
Senzor Kadence 2 lahko namestite na gonilke vseh velikosti in z njim merite število obratov pedala na minuto ter tako kar najbolje izkoristite vsako vadbo.
S tehnologijo za povezljivost ANT+® in energijsko učinkovito tehnologijo Bluetooth® lahko pošiljate trenutne podatke o hitrosti, razdalji in kadenci v združljive vadbene programe ali zaslone.
Z obema senzorjema na kolesu lahko vadite za izboljšanje osebnega rekorda ali pa se primerjate s profesionalnimi kolesarji.
Opozorilo:
V primeru nakupa senzorja prek spletne trgovine, se obrnite na nas 04/51 12 880 ali 031 681 018 oz nam pišite na bokal.sport@gmail.com, kajti dejanska zaloga senzorjev lahko odstopa od stanja v spletni trgovini.
GARANCIJA ZA GARMIN
Garmin International Inc, jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje blaga v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku. Garancija velja na geografskem območju Republike Slovenije. Izjava o skladnosti je objavljena na www.garmin.com.
Proizvajalec se obvezuje, da bo v garancijskem roku, v svojem pooblaščenem servisu strokovno odpravili napake ali tehnične pomankljivosti, ki bi nastale ob pravilni uporabi naprave. Proizvajalec jamči, da rok popravila ne bo daljši od 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni, bo servis zamenjal z novim brezhibnim izdelkom. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Proizvajalec se obvezuje, da bo zagotavljal vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate še 6 let po pretečenem garancijskem roku. V stroške upravičenega garancijskega popravila so všteti tudi stroški poštnine za pošiljke poslane izključno s Pošto Slovenije in označene kot PPN.
GARANCIJA VELJA 24 MESECEV OD DATUMA IZROČITVE BLAGA!
Pri oddaji aparata na servisno popravilo mora kupec priložiti pravilno izpolnjen garancijski listek ali dodano ustrezno dokazilo o nakupu ter kode dodatno nameščenih kart.
Garancija ne pokriva napak, ki so nastale:
- pri nestrokovni ali malomarni uporabi, ki ni v skladu s priloženimi navodili
- pri uporabi neustrezne (neoriginalne) dodatne opreme – pri nestrokovni montaži
- pri nepooblaščenem posegu v napravo ( fizično sli programsko)
- z mehanskimi poškodbami
- zaradi visokonapetostnih sunkov, izpostavitve kemikalijam- zaradi drugih višjih sil
Garancija prav tako ne pokriva normalne izrabe potrošnega materiala ( baterije, zunanje antene, priložene dodatne opreme…)