1. Vračilo ali menjava blaga
2. Stvarna napaka blaga
3. Vračilo poškodovanih pošiljk
4. Uveljavljanje garancije
5. Uveljavljanje reklamacije
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@bokal-sport.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni, nepoškodovani embalaži. V primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, števci...), katerim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran. Priložena mora biti kopija računa. Kupnino za vrnjeno blago (vrednost kupljenega blaga) bo ponudnik kupcu vrnil na transakcijski račun takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Morebitne stroške vračila krije v tem primeru kupec.
Pri vračilu izdelka, kupec sam poravna stroške pošiljanja. V primeru, da gre za menjavo izdelka in znesek novega naročila ne presega 80 €, kupec krije tudi stroške poštnine ponovnega pošiljanja.
Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. Prenesete ga s klikom na ikono PDF.
Napaka na artiklu je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna;
Uveljavljanje stvarne napake: Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki obvestiti skupaj z natančnim opisom le-te in sicer najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo več kot 2 leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Kupec je dolžan ponudniku omogočiti pregled artikla. V primeru stvarne napake bremeijo stroški vračila prodajalca.
Kako se preverja primernost artikla?
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga prenesete s klikom na ikono PDF.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila ZVPot in zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
V primeru, da je pošiljka kakorkoli poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže morebitne znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije, DPD, GLS). Pomagali bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da sta pošiljka ali blago v njej poškodovana oziroma da vsebina ni popolna, morate v najkrajšem možnem času sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije, DHL, GLS). Poškodovano blago mora biti fotografirano, tako da bo jasno razviden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka kurirske službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Ob reklamaciji dostave nas prosimo obvestite na elektronski naslov info@bokal-sport.si in z veseljem Vam bomo pomagali.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine. Enake pravice pripadajo tudi kupcem, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike.
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.
V primeru dodatnih prašanj prosimo pokličite na 04 / 51 12 880 ali nam pišete na info@bokal-sport.si in z veseljem Vam bomo pomagali.
Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. Prenesete ga s klikom na ikono PDF.
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po predhodnem dogovoru s prodajalcem Vam nudimo tudi možnost, da preko naše pogodbene dostavne službe na stroške podjetja vrnete željen paket v našo poslovalnico. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Naslov za vračilo/menjavo blaga prodajalcu je Bokal d.o.o, Mestni trg 20, 4220 Škofja Loka.
Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. Prenesete ga s klikom na ikono PDF.